برند دیزنی disney

 

برند دیزنی (به انگلیسی: Disney) یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ بزرگ لیدل (به انگلیسی: Lidl) است که به طور اختصاصی در زمینه‌ی تولید انواع اسباب بازی، پوشاک و کفش کودکان و نوجوان فعالیت می‌کند. بر اساس فهرست ارائه شده‌ی موسسه‌ی بین المللی اینتربرند در سال 2017 میلادی، برند دیزنی چهاردهمین برند قدرتمند دنیا شناخته شد

در حال حاضر برند والت دیزنی 3 محصول عمده به مخاطبانش ارائه می دهند .

  • نخسین و اصلی ترین محصول کمپانی والت دیزنی ساخت فیلم و کارتون های انیمیشنی با شخصیت های سوپر استاریش نظیر میکی موس ، مینی موس ، گوفی و …. که همه ی این شخصیت ها در استودیو کمپانی والت دیزنی ساخته می شوند.

بصورت تخصصی و اصلی پس از ساخت شخصیت های والت دیزنی ، این کمپانی درگیر ساخت فیلم های انیمیشنی نظیر علاءالدین ، دیو و دلبر و … میباشد . اما جادوی کمپانی والت دیزنی در ساختن فیلم هایی است که مانند یک طناب طول عمر وابستگی مخاطبانش به برند را افزایش می دهد.

  • دومین محصول والت دیزنی سرزمین دیزنی است که به عنوان یکی از سودآور ترین تِم پارک های دنیا شناخته شده است. سرزمین دیزنی مطمئنا جزو معدود تِم پارک هایی است که شما مطمئنا برای همیشه به آن خیره خواهید ماند و فکر خواهید کرد.

شما آنجا تمامی شخصیت های برند دیزنی را از نزدیک خواهید دید و تجارب جادویی و خاص و دسته اولی از یک زندگی جادویی را آنجا تجربه خواهید کرد ، تمام این تجارب کاملا طبیعی به مشابه فیلم های والت دیزنی در یک تِم پارک بسیار بزرگ صورت میگیرد و شما لمس خیلی نزدیکی از برند خواهید داشت.

  • سومین محصول پردرآمد والت دیزنی کالاها و اقلامی است که شما را بیش از پیش به برند نزدیک میکند به مشابه لباس ، عروسک ها ، اکسسوری ها و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *